Mary Kay!                             Det...

img_5249 (MMS)

Mary Kay!                             Det blir arbete imorgon. Halv åtta ska jag infinna mig på glamorösa Ica. Åh, vad jag ibland önskar att man på Ica var tvungen att jobba i vackra klänningar och snygga klackar, då hade mitt jobb varit ännu roligare:) när man känner sig snygg, kan man göra allt! Det är iallafall väldigt time för att sova nu, det skulle jag gjort för två timmar sedan var min tanke men, planerna brukar inte hålla jätte bra! Sömn är faktiskt, även om det låter dumt det absolut bästa skönhets tips mN kan få! Men visst kan man speeda på det där. Självklart är det roligt med härlig makeup på morgonen och vara bästa kompis med badrummet Speglar och ljus på morgonens tidiga timmar. Men krämer det är viktigt. Varje kväll använder jAg en spec rengörings vätska för make up på ögonen. Efter det använder jag en fantastisk rengöringskräm för ansiktet. Som verkligen rengör på djupet men inte river upp huden. Efter det använder jag natt krämen ( vänster på bilden) som innehåller antioxidanter och vitaminer för hudens återbyggnadaprocess, till höger min ögonkräm. Som gör huden len och levande och förebygger linjer och rynker. Finns inga hudvårdprozukter som jag varit så nöjd med som Mary Kay. Är försäljare av produkterna och det är roligt att sälja när man vill och kan Stå för märket och produkterna. Sov gott folket!! Imorgon är det måndag och vi ger oss in i en ny härlig vecka!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0