När ska man få sova?








Typ aldrig

. Nu får man inte sova för man måste plugga och jobba och tiden tickar.. Sen när pluggandet är slut får man jobb och kan inte sova för man jobbar över en massa för att göra karriär, när man uppnått den ska man ha barn och då är man uppe typ hela dygnet av en bebis som skriker.. när barnen blir i tonåren kan man inte sova för att man ska sitta hemma och vänta på dem för att man är orolig och inte vet var dem är.. När barnen är stora ska man gå i pension och då kan man inte sova för att man är gammal och har dålig pension. När kan man sova?

Idag har varit en heldag med skola och jobb, imorogn blir det uppstigning klockan 04.30 för att köra Sara till Malmö. Klockan sex blir det träning. Åtta ska jag köra Rhode till doktotn. Tio ska jag infinna mig på jobbet. Klockan tre är det time för nästa jobb.. Fram till sex. En timmes tid för att förhoppningsvis hinna äta och klockan sju ska jag hämta farmor för vi ska till United. Jo då det går i ett. Denna veckan vet jag inte ens hur man stavar till sömn. Veckorna är roliga men trötta... På tisdag är jag ledig och det längtar jag efter....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0