Som sagt den fullvuxne lilla dottern var m...

img_4065 (MMS)

Som sagt den fullvuxne lilla dottern var med pappa på jobbet ida! Det var jätte härligt. Vi åt lunch på subway! Tänk så mycket tid kan betyda! Det finns tre viktiga saker i livet. Det första är att ge och få tid av o till människor. Det andra är att att lyssna och att någon lyssnar. Det tredje är människan. Så mycket vi lär oss av varandra och mitt liv hade inte varit lika värdefullt för mig om inte jag fick betyda något för någon annan. Det är det fina med livet, att glädja oss åt sånt som vi tar för givet och hur viktigt det är att glädje sig åt småsaker!  Imorgon ska jag även känna ytlig glädje. Ska börja bygga mina naglar igen. 8.30 blir jag fin! Åh vad jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0