Vilken helg! Vem sa något om 2000- talet o...

img_0004 (MMS)

Vilken helg! Vem sa något om 2000- talet och stress. I've lever heard about it! Det har varit United, jobb, kals, Rhode har fyllt 16, kristdemokraterna kampanj på Burlöv center, fika med Christian, åter jobb, träff med farmor och farfar, krisdemokraterna kampanj åter igen, United igen.... Asså det har gått i ett till o med kanske två. Måndagen öppnade upp veckan med jobb 7.30 imorse. Klockan två var jag helt slut och har sedan dess legat i soffan med ungnsbakade chips som det bara e hälften så många kalorier som i vanliga med dippa. Har faktiskt vikt kläder diskat och varit ute med hunden. Klockan är tio och jag ligger i sängen med en kopp te och tio kuddar i sängen och lolla vänner och njuter av att lyssna på regnet och blåste från utsidan. Sådana här stunder älskar jag!! Imorgon ska jag vara den där tio åriga lilla söta flickan som följer med pappa till jobbet fast dock i ett lite större format. Det ser jag fram emot. Efter dt blir det jobb och sedan har jag en oplanerad kväll. O om min eftermiddag och kväll har jag höga bevis på att jag e trött och inte mår så bra Jag åt bara en portIOM middag, åt inte upp all chips o dippa rörde nästan inte mitt natur godis och orkade inte äta upp vanilj yoghurten med blåbär och hallon. Och tackade nä till vaniljbullar och macka.... När detta skedde idag tappade min kära syster hakan och sa - Du måste verkligen vara sjuk Rebecka! Kan ligga någon sanning i det. Nu ska jag sova och fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0