Fredag! Härligt.. Dock e matte inte tillfr...

img_0371 (MMS)

Fredag! Härligt.. Dock e matte inte tillfredatällande eller jo om man gör det på mitt sätt! Like this. Har räknat ut att om klossarna var pengar skulle mitt namn kosta 87 kr. Intressant.  Igår var det julklapps inhandling. Det mesta är färdigt! Det blev lite julklappar till mig själv.  Två par nya jeans från vila. Leggings modellen.... Så det finns plats att fylla ut med kalorier.. Känns som en stor bulldeg på magen... Så stoppar man lite saffran i naveln in i solariet och jag lovar där blir minst 50 lussekatter. Dagen fortsätter med jobb på förskolan och efter det en härligt ledig eftermiddag och kväll!! Ha en bra dag alla!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0