Härligt med familj! Har tillbringat 10 tim...

Härligt med familj! Har tillbringat 10 timmar i skolan med bl.a. Uppsats arbete. Kanske snart kommer ljuset i tunneln. Har haft en helt perfekt avslutning på kvällen. Med fantastiska tjejer... Känns som att sängen är en stor glad mun där jag får krypa ner i mitt täcke mellan läpparna. Bara njuter av att vara till sängs när en lilasyster ploppar upp i sms listan o h berättar om all sin shopping idag med bilder ord o hjärtan då vet man att man uppfostrat henne väl och gläds med den lycka hon fått uppleva... I samma ljuva stund ploppar ytterligare en lillasyster upp i sms listan. Hon berättar de senaste nyheterna om att mamma är arg och sur och just nu dammsuger och hon ledsen. Och önskar sova 23.37. Så underbart att få dela all möjliga upplevelser med familjen. Nu tänkte jag stänga ögonen för en blund. ( kan ta en parantes om att det är en skön känsla att inlägget tar sitt slut här då varje ord jag skriver sägs med finsk brytning i mitt huvud och jag känner mig som mark levengood i en spännande saga) sov gott vackra människor! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0