Ligger i sängen ny duschad och luktar lite...

Ligger i sängen ny duschad och luktar lite smått på mig själv. Inte riktigt som det låter, eller jo bokstavligen fast jag lukter för att jag luktar så gott. Barnängen shower med honung och vanilj. M älskar den. Försöker sova men det går inte riktigt. Det har varit en dag som ja, hade jag varit sjörövare hade jag nog svarar att det varit storm på havet och ännu inte funnit skatten... Men ett litet ljus i mig har tänts idag. Ibland behöver önskningarna i livet inte vara så stora. Som tex att jag dricker väldigt mycket te och kan vissa dagar gå runt och vara arg för att Christian min så kallade sambo ( oj va vuxet det låter) inte dricker te. Jag bara önska att han kunde dela alla te upplevelser med mig. Ikväll tog han sin första kopp jordgubbs te. Och han gillade det!! Och ljuset inom mig tänds, vilken lycka! Som sagt de små ljusen e många i det stora livet:) med det säger jag godnatt och sov gott alla prinsar, prinsessor och te drickare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0