Vinter bröllop!

Helgen bjöd på examensmiddag och ett underbart bröllop och julmarknad tillsammans med Rhode.

Jag har alltid varit för sommar bröllop och mot vinter bröllop. Kallt ush nä! Men nu har jag totalt ändrat mej. Ett vinter bröllop så mysigt. Massa snö ljus lyktor och kärlek. Så underbart!

 Idag är det sista dagen i skolan innan julen och alla hemstudier tar vid. Ska försöka plugga idag. Så att man är färdig med de flesta uppgifter innan julafton som är REDAN PÅ FREDAG! Jag e inte färdig med alla julklappar än. Men innan jag tar del av alla hemstudier skolan vill erbjuda innan det ska jag ta plats i soffan sätta på Beck-Levande Begravd choklad en kopp te. Efter det tänkte jag besöka solariet för att ha lite solbränna till julafton i klänning. Ha en bra tisdag alla!


Elin var så enormt vacker. Vilken brud!! Tyvärr är det lite suddig bilder. batteriet var slut i kameran. Det var inte så lätt att ta foto med iphonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0