Disney On Ice

Middagen hos farmor och farfar smakade alldeles utmrkt. Det blev efterrätt på måltiden också.

Päron med glass. Inte alls dumt. Vi hade en rolig och jätte trevlig stund med de gamle=) Senare ikvll

var jag med Sara, svärmor och Christians moster på Disney on Ice. Det är helt fantastisk. Jag var på
det förra året också. Jag säger som Peter Pan att man inte ska sluta vara barn, om man gör det blir

livet tråikgt. Man blir så glad när man ser det.. Speciellt alla barn som vinkar till de olika figurerna

och deras ögon bara lyser och läpparna utger ett stort glat smile. Härligt. Nu har jag slagit mig ner i

soffan. Skönt! Kollar Law and Order på TV4+. En kopp te och avocado och knäckebröd till det Mums!

Hörs imorogn då börjar skolan med redovisning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0