En kom igång helg!

Det har varit en härlig helg. Känns att man kommit igång igen från ledigheten.. Tappar dock matkontrollen. Det är inte jätte bra men imorgon bitti står jag på vibben för lite träning och efter det väntas en lång promenad.

Helgen har varit bra. I fredags blev det en lugn skön kväll jag, mamma, Ronja och Rhode hyrde två filmer. ”Hundpensionatet” och ”Women” Jätte bra filmer. I lördags var dt uppstigning tidigt. Halv elva var det skridsko åkning med Sebbe och Christian efter det var jag och Christan och lunchade med Sandra och Markus på Pizza Hut. Jag åt en sallad med avocado ch bacon. M. Den salladen är så enormt god!! På kvällen var jag och Christian hos Sebbe och Alex och kollade fotboll. Idag har jag tillbringat hela dagen i kyskan. Jätte bra möte med bra musik oc suverän undervisning.. Calle som kom tvåa i idol var där och sjöng. Det var bra musik han bjöd på.. Bruce Spring.. bland annat.. Hur bra som helst Han musik är great! Nu har jag precis sett andra filmen av Johan Falk. Så spännande och super bra. Nu blir det snart dax att sova men först ska jag se klart CSI Ny som slutar om en halv timme. Sov Gott Vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0