Godkväll!

Då var det början på en ny vecka Måndag! Och jag är så rastlös, skolan tar sig på fredag fyra dagar

kvar. Man blir knäpp på sig själv. När man har fullt upp längtar man tills det kommer en morogn

man får lov att sova ut.. en dag man kan göra vad man vill.. men När de dagarna man längtat till har
hållt i sig i flera dagar längtar man tills det att tiden börjar röra på sig... Eller ja jag mår ju inte

dåligt av att vara ledig men så rastlös... Saker jag har kommit på att göra under dessa veckor för

att jag varit rastlös är saker som att: Köpa en katt, Eller en hund, Shoppa kläder, Åka till Jönköping,

Besöka Stockholm, Köpa 20 lotter och vinna 5 kr på en av dem, Nät shoppa men ha ångest för att

inte veta vad man ska göra när fakturan kommer, Fika mer än nödvändigt, Träna, Se Vänner, Köpa

en danskurs i bugg, Gå på Ikea och drömma om att lotterna givit tur och man kunde handla allt

inklusive restauranten eller sätta upp sig på dyra lägenhetr man aldrig skulle ha råd med... Ja, det

är vad jag sysslat med.. Lite till har ju varit och åkt pulka och skridksor mm men Katt och hund blev

det inget av.. Mamma förbjöd katten och hunden var för dyr men så söt!

Imorgon tror jag att dagen ska spenderas till mycket träning ska träna mig på om jag klarar de

krav som krävs för att komma in på Polishögskolan...

Idag har jag annars spenderat mycket tid med några av min allra bästa vänner.. Joey, Ross, Pheboe,
Rachel, Monica och Chandler. Sedan blev det en lång promenad med Sara. 6 Km. Sedan blev det en

liten pytte liten fika hemma hos mig.. Och efter det spenderade vi tillsammans tid med vänner... Nu

sitter jag vid datan med en kopp Kaffe och till höger en tallrik med Äpplepaj och vanilj kesella vilket
är lite bättre än vaniljssås. Ja vad ska man ta sig till... Hm nä, ett nytt försök med schema för vad

man får äta ska jag ge en ny chans.. Mitt mål är att gå ner två kg i månaden fram till typ

sommaren...

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Ska du börja dansa bugg?

2010-01-13 @ 09:55:33
URL: http://drumelz.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej Lina! nja, Jag har kollat runt lite.. vill gärna men innegn bestämd ännu. Har du några tips?

2010-01-14 @ 11:17:24
URL: http://rebbynio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0