Godmorgon!

Att det ska vara så svårt att stiga upp på morgonen?! Nu måste jag börja vänja mig nu när skolan

sägtter igång imrogon. Just nu sitter jag på pappas jobb ska köra lite vib strax. Sedan blir det en

vändning hem för att ta på sig festkläderna. Det blir nämligen festmåltid hos farmor och farfar idag

som ett gott slut på julledigheten. Får väl in i någon blomster affär och köpa några fina blommor..

Det ska man ju ha med sig när man går på fest. Tulpaner är en blomma jag känner igen.. En bukett sådana kan nog va uppskattat eller? :)

Nu blir det träningen.. Vågar knappt erkänna det men halv ett inatt syndade jag.. Jag var på Burger

King.. Fattar inte att det r så svårt att inte äta något som innehåller mer än 400 klorier typ...
Förutom Burgaren så följer jag mitt schema och ligger på bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0