Godmorogn/ Godmiddag!

Åkte hemifrån vid halv tio imorse. Har tränat på vibb platta. Det var verkligen jobbigare än vad jag

trodde. Man står i olika ställningar och allt vibrerar.. Kom igen hur jobbigt kan det vara? Eh, jo rätt

hårt.. Jag hade aldrig trott man kunde bli svettig av det där inte men tydligen. Det blev jag! Det var

en effektiv, kort och rolig träning. Helt lagom.. Så på torsdag morogn blir dte samma igen. Men det

blev dok ingen löpning.. asså DET SNÖAR! Jag älskar det men inte nu.. Nu vill jag ha sommar igen.

När det nya året har kommit då räcker det för mig då vill jag ha sol.. Höga klackar och vackra

klänningar.. Nu blir det en härlig dusch efetr en 3km promenad. Sedan blir det Fika hos farmor och

farfar.. Hörs senare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0