Jag vill inte va ledig!

..Eller jo det vill jag.. Eller? Det är skönt att vara ledig men det har jag varit länge nu. Ush, man blir

så rastlös men idag har det varit en aktiv dag.. eller ja relativt.. Har varit iväg tre timmar idag och

åkt skridskor med Christian och Sebbe. Jag är dock lite vingligare än dem om man säger så men lite

vila efter ett varv blev bra för mig  ush vilken kramp i fötterna. Killarna tyckte jag var bättre på att

fika än på att åka skrillor. Två fika pauser på tre timmar tja rätt så lagom. Ikväll har jag varit iväg

och träffat onsdagstjejerna. Det blev en fika på Espresso House. Och efter det en extra fika ,med

sara hemma hos mig.. Nu är det time for bed. Ska upp vid sju imorogn för jag ska iväg och fixa mina
naglar.. Efter det blir det shopping med farmor och jobb. Så torsdgane blir full gång och det gillar

jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0