Jordgubbar med Keso. Nyttigare variant och mycket Gott!

Tog en promenad till farmor och farfar. Tog svängen om affären för att köpa semlor. Men tro det eller ej, men jag hoppade över att köpa en till mig. Det blev endast farfar som fick ta del av livets goda. Det blev en snabb fika på en kopp kaffe och 20 g mörk choklad.. ingen grädde i den iallfall. Körde farmor tillfisören och tog del av vad som hänt i Holywood i veckan. Intressant.. eller? Vad ska man tro på? Inte vet jag. Det blev en sväng till Coop med farmor handlade lite sker som stod på min inköpslista för nyttigare måltider inför min Beach 2010. Kvällen avslutades med lite kvällsmat hos farmor och farfar på varma mackor med ananas. M.. Jätte gott! Åt en liten smaskig portion med jordgubbar och keso till ett avsnitt av 2 ½ män. Nu har jag suttit i två timmar och arbetat på min hemlis. Vi får se hur länge det står i. Nu blir det bedtime och släcka lampan. Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0