Life grupp!

Är precis hemkommen från trevlig Life grupp. Alltid lika mysigt att träffa tjejerna på onsdagar. Idag
hade vi även lite kalasfirande för Elin och Sara som har fyllt och snart fyller år. Dem bjöd på god

marsipan tårta med fyllning av jordgubbsmousse, hackad vit choklad och grädde.Super duper Gott!!!
Jag tror jag råkade äta tre bitar för mycket.. Fast det jämnade nog ut sig, detvar en enorm tung väg
att springa på tio minuter från Sandra till bussen genom snön. Och jag har en bit att gå från bussen

så det blev god prmenad, aldrig fel. Var tidigare i eftermiddags och jag och mamma åt lunch på

Lillgården och efter det bar det av till IKEA. handlade lite till Rhode som gjort om sitt rum.. men det

tog en stund att komma fram... Nu blir det engelsk plugg fram tills att klara ögon säger upp sig..

Godnatt alla Hörs imororgn. Då e det soltime klockan 9:15. Sitter iallafall färdig i nattlinne. Mitt

absolut favorit nattlinne... och min härliga morognrock...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0