Torsdag!

Då var det torsdag och på en väldigt lång tid fick jag stiga upp klockan sju och väckas från mina

drömmar om hur jag och Christian satt på middag på slottet efter en vigsel mellan Kronprinsessan

och Daniel Westling.. Hur mycket sanning det ligger i det på en verklighets baserad skala? Nja, inte

jätte mycket. Åkte iväg till stan

för att fixa mina naglar blev vita, fransk manikyr. Nu sitter jag hemma hos Christian för en lite kort

fika sedan bär det av till farmor och farfar.. Tänkte hinna dammsuga deras bil också som tack för

att jag alltid får låna den.. Får se om jag hinner... Nu kurrar det i magen och jag tror det är dags att

fylla på det stora tomrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0