00.14 hur fick detta till?                ...

img_0530 (MMS)

00.14 hur fick detta till?                                     Har varit iväg på Ikea med pappa, så enormt roligt att få träffa honom!! Prata och ha det mysigt. Vilket fantastiskt sätt att avsluta denna tisdag med! Det blev köttbullar och cheescake på Ikea. Mums! Handlade lite förvaringsboxar, klädhängare och skofack!  Mamma tjatar om kläder skor plats saker mm. Jag vet inte var jag ska göra av alla mina saker?! En lägenhet hade passat mig fint!!:) som jag nämnt tidigare så får jag inte plats i garderoberna här hemma. Och jag får bara ha saker på mitt rum. Nu har jag försökt läs FÖRSÖKT att lösa problemet. Klädhängare mitt i rummet istället för min fina vita fåtölj. På den  klädhängare ska jag bara ha mina klänningar. Och bara högklackade Skor. Resten av alla skor har jag i tvättstugan. Vet inte om jag tycker att det är jätte snyggt! Men är mamma lite halvt nöjd av att mina klänningar inte ligger utspridda och mina skor inte tapetserar hallen där nere kan hon nog dra på smilegroparna. Efter städning av alla garderober blev klockan dör mycket och man förstår inte vem som styr tiden?? Det är verkligen högtid att sova!!! Godnatt världen! Ha en behaglig skönhetssömn. Det ska jag försöka ha om det inte vore för jag vet att hela taket runt lamapan är täckt av små svarta djur. Lagom äckligt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0