Åh, vad jag uppskattar min säng!! Precis...

Åh, vad jag uppskattar min säng!! Precis lagt mig så ljuvligt! Har sovit hos Christian i två nätter och kan konstatera två saker. 1. Min säng är betydligt skönare.(även om hans säng var mi n förra säng). 2. Det är så mycket svalare i mitt sovrum. Det e skönt. Men Christian säger att jag e den varmaste människan i detta land. Och då syftar han inte på hjärtat utan, hN tycker nämligen att det är konstigt att när det till och med är tio minus grAder ute sover jag med öppet fönster. Men det är det bästa jag vet att ligga instängd i täcket. För att sova utan täcke är något jag absolut inte klarar av. Möjligtvis att jag kan sticka ut en fot från täcket men absolut inte mer. Men för att istället prata om den heta solen, sköna söndag var lägenheten helt okej.. Så vi får återkomma o det där. Mary kay klassen gick bra. Det har ju min första och det är verkeligen något jag ska göra om... Efter att gästerna lämnat huset viskade en fågel i örat att Christians pappa skulle grilla sina absolut bästa enorma, goda hamburgare. Han borde ha en grill- bar den mannen. För det smakar kanon. Men iaf.. Efter det fantastisk rykte tog jag och bongo en promenix mot Christian för att äta gott. Och GOTT! Var det vill jag lova!! Nu ska jag somna gott tror jag för en snabb titt i nya ellos katalogen där kan man alltid hitta något kuligt. Imorgon blir det jobb!! Det ska jAg göra med ett leende. Sov gott världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0