Då hann man precis komma hem i nan det var...

img_0478 (MMS)

Då hann man precis komma hem i nan det var dags för nästa ställe. Efter lite shopping med farmor blev det kaffe och wienerbröd hemma hos dem. Nu är det grillning hemma hos Christian. Det smakar Alltid lika gott ! Sen blir det den nya Wallander filmen! Nice! Men jag vet precis hur den är... Den dagen filmen kom ut och jag endast sett framsidan hade jag mardröm eller spännande utredning, vad man nu vill kalla det... Om hela filmen.. Vem som mördades och hur och varför... Vi får väl se hur pass likt min dröm överensstämmer... Imorgon blir det härlig förmiddag med super Goa bArn och sol förhoppningsvis och ännu mer shopping med farmor och farfar. Ny tv står på listan för de gamle.... Men nu ska jag njuta i kvällssolen, vilken underbar kväll.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0