Då har jag intagit Ikea malm. För fem ti...

Då har jag intagit Ikea malm. För fem timmars sömn! Innan det är time for work! Har haft en underbar eftermiddag med sara över kaffe och glass och en härlig kväll med emma över ett träningspass. Ni märker va? Det gäller att välja vänner som kompenEserar;) hehe! Vilken kick av glädje det ger än att träffa underbara människor att prata med och som lyssnar och verkligen lyser upp tillvaron. Och vilken kick ett härligt träningspass ger. Det är nog bland det bästa som finns när man känner svetten rinna över vArje kroppsdel kroppen är fysiskt slut och energin flödar! Härligt! Det var nog ett och ett halvt år sedan jag var på ett sådant Friskis Och Svettis pass som jag var idag. Måste säga att det gäller att hålla igång kordinationen. Det märkte jag idag att jag missat haha!! Annars brukar jag nu förtiden bara träna löpning och gym. Kan riktigt längta till nästa måndag då det är dags igen! Nu gäller sömn, Wallander på stereon , hundra drömmar och hundra funderingar. Sov gott folk!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0