Då rullar veckan på med tisdagen!! Har ...

img_6807 (MMS)

Då rullar veckan på med tisdagen!! Har varit på jobbet idag, började klockan sex. När klockan var halv tio  ar det hög tid för mig att få lite härlig frukost, ni vet när man har en sådan fantastisk känsla och riktigt känner hur det vattnas i munnen? !! Så kände jag mig idag till frukosten kände riktigt smaken av de brödet jag skulle välja.. Men gosh vilken besvikelse när man intar personaleummet med rostmackor. Det var inget fel på det, så länge jag slipper skalkarna men oj, vad besviken man kan bli över lite bröd! Nä du Rebecka då får du allt tänka till. Finns ju faktiskt inom en total sanning de som inte har något bröd! Jajamen!fick ju trots allt hjärtan på mina rostmackor. Det är sann kärlek från pågen det! Kanske inte ska tala om då attt det var lockarps bröd som blev ner stoppad i deras älskade brödrost?! Det smaka de iaf lysande. Efter för mycket frukost kunde jag inta kassan med belåtenhet... Jag intog huset mitt vid halv tre tiden och har suttit i hammocken sen dess... Men nu börjar jag bli rastlös! Vad ska jag göra?jag är absolut inte van vid att ha så här mycket tid över!! Vad gör man när man är ledig? Det ända jag vill är att åna och shoppa men förutom det då? Och varför är jag ledig de dagar då ingen annan är ledig? Jag får väl läsa i min omtalade bok....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0