Då var det två och en halv timme sedan k...

Då var det två och en halv timme sedan klockan ringde och jag skulle gå upp. Men planeringen går inte riktigt som de ska... Jag ligger fortfarande i sängen. Det är obeskrivligt skönt faktiskt. Önskar jag bara kunde ligga här i min bubbla hela långadagen. Men klockan ett då måste jag ha ett ton stoft av energi för då väntar det jobb. Men det brukar lösa sig själv. När man kommer in på Ica och möter alla härliga människor kan man inte låta bli att le.... Även Rhode får en att piggna till... Ligger i sängen och ler när jag hör henne i tv rummet göra en trio med Agnes och Björn Skifs med låten " when you tell the world your mine" ganska fint!! Det var en härlig dag igår. Efter stranden som tillät väldigt lite sol.. Åkte vi därifrån efter en och halv timme för då var picknicken slut. Vi körde till stockhults gården. Det var andra gången jag var där och det är så mysigt! Det är ett kafé mitt ut i skogen med hundratals goda teer. Man beställer i Per kanna och inte mugg... Där är så mysigt. Till min kanna te behövdes något sött så en chokladkAka med grädde, var inte helt fel. Det var en härlig dag med många skratt som det alltid blir när vi ses! Nä mina vänner nu kurrar det i magen och jag måste illa nog lämna sängen och besöka kylskåpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0