Det var en kort men härlig frukost hos Sa...

Det var en kort men härlig frukost hos Sandra! På hennes ljuvliga balkong! Det blev 3 mil på cykel! Härligt! Underbart när solen skiner! Jag älskar det! Jag vill ha snö men bara i december lite regn går bra i november så man kan kura ihop sig med en god kopp te och en bra film eller bok... Men se vill jag ha sommar resten av året... Fast det e okej om snön ligger kvar där i januari och halva februari så man kan få lite tid Att åka skidor efter all hysteri om julklappar och allt... Just nu njuter jag. Det blev fortsatt njutning på teraSsen hos farmor och farfar med lasagne och jordgubbar med glass.... Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0