Eftermiddagen fortsatte med slapp i hammoc...

Eftermiddagen fortsatte med slapp i hammocken men dock i ga fler sidor i min bok... Det e den där iPhones fel som skäl min tid!! Tja, inte för att jag har något emot det he:) klockan sju tog jag träkingskläderna på mig och var på walking med emma. 50 minuter. MN känner säg så flitig och nyttig men det dog ut när jag kom hem. Mamma Jenny och Carina i uterummet som skiftar varannan att klippa gräset medan de andra satt vid bordet där det var serverat flera påsar godis, dammsugare, vattenmelon, ngn små kaka. Visst kunde jag bara ätit melonen men! När jag tog mitt kaffe haffa till mig en dammsugare kändes det jammi! Asså jag förstår det inte, att jag behövde den dammsugaren Å mycket! Sockret och jag har en stark relation. Nu har jag intagit sängen efter ett mysigt samtal med faster och kusin. De bor i Simrishamn men önskar så att dem bodde här, lite närmre. Imorgon bitti blir det uppstigning halv åtta då blir det power walking med emma! Härligt!!! Och kanske en kommentar till bilden? Tyckte tösern var allt för kära. Duktiga töser som klipper gräsmattan och helt plötsligt åker bandet ut och gräsmattan har två olika sidor och tre frågetecken vill lösa problemet som kanske inte vill gå ihop. En trasig gräsklippare i garaget och lite choklad var kvällen räddad och vi alla kryper till kojs. Jag önskar jag kunde då en stillbild i fem minuter? Fast då är det en film? Men en mini film då, när alllt är perfekt. Härliga människor härlig trädgård gott kaffe mumsig fika en sol en skön kväll, ett kallt glAs med bubbel, vackra klänningar, en blomma, tjugo irriternade mygg et, två katter som inte är överens i någon buske någonstans, hundar som busar och skäller irriterat i örat, och härligt stjärnklar. Den härliga, ljuvliga sommaren skulle kunna nå min ordbok! Snälla Gud låt vädret stanna till1 december, så vill jag ha snö, min andra önskan är : låt snön Tina och solen skina fram 1 januari så lovar jag att jag skullle vArit supernöjd och sköts om min blommor bättre! God natt tellus, alla unika, vackra, snygga och underbara varelser!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0