Har haft en underbar kväll i kyrkan! Vilk...

Har haft en underbar kväll i kyrkan! Vilken glädje det är att få komma dit, att träffa alla människor och få lyssna till härlig undervisning och fantastisk musik. Det var Jakob, Elin Som jag brukar träffa hennes pojkvän. Som predika! Wow! Vilken inspiration. Han var fantastisk. Att då lyssna på honom och hans undervisnig om den barmhärtige samariten gav mig inspiration till en underbar kväll och en fantastisk vecka. För er som inte vet var den handlar om, så kan man kort säg att vi ska hjälpa, även våra ovänner och vänner. Vi ska alla människor finnas till för varandra. Tänk så fantastiskt om alla människor hade gjort det?! Det är svårt det där att älska sin nästa, men Gud påminner en att sätta andra först och det är mitt mål! Jag tror att om man tänker på andra och ger så mycket mer så får man oxå tillbaka oändligt!! Det kommer, kNsne inte imorgon, men när det kommer så kommer det synas klart!! Tog Burger king på vägen hem! Efter en wopper junior var jag så extremt sugen på choklad så jag sara so oxå med hjälp av Facebook såg att jag Skulle iväg och Ronja satte oss i bilen till Ica maxi. Efter två vänner avsnitt en dammsugsväng i huset och 100 g choklad och några enstaka chips med dipp, var det inte så gott längre och ångesten börjar krypa sig fram och planering inför morgondagens träning ligger som prio ett. Men det hinns nog bara Friskis pass på kvällen... Det får väl räcka... Sov gott världen! Det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0