Jadå klocka hann bli mer än halv ett ti...

Jadå klocka hann bli mer än halv ett tills Rebecka skulle inta sin plats i sängen. Det är väl konstigt? Att varje morgon jag vaknar tänker jag att jag inte vill gå upp men måste och säger till mig själv att så fort jag kommer hem intar jag den igen! Men varför blir det aldrig så? Varför är jag en nattmänniska? Som inte sover?? På ett sätt är det bra för de bra tv programmen går sent på kvällen.. Jag brukar inte kolla på tv pågeund av tidsbrist. Men idag hade jag lovat mig själv att slappa framför tvn efter jobb med en god kopp te och mörk choklad. Så blev det.. Dock inte halv tio vilket var min tanke utan klockan elva. Precis lagom till CSI NY. Och sex and the city! Asså jag har fortfarande inte sett satc två. Nu är det väl lika bra att vänta tills den kommer ut på film, det kan väl inte dröja så värst länge till??!!? En annan sak som är mycket märklig är att varje gång det dimper ner en klädeskatalog i brevlådan försöker jag intala mig själv att det inte ska handlas... Ändå ligger jag här nu och skriver upp allt fint jag ska ha. Fast jag vet att man blir såå lurad. Att kläderna inte alls kommer att sitta likadant på mig, att bilder à inte alltid är 100% äkta och att om jag köper ett klädesplagg kommer det inte bli perfekt utan man måste ju köpa allt! En order blir skickad av mig iallafall. Fast om jag ska säga något positivt såklart så har dem ofta lite finare plagg än i affärerna. Spec underkläder och sånt där... Imorgon ska jag iaf inte ligga så länge utan jag ska upp när klockan ringer. För då är nämligen min fina hund lovad att gå en lång runda. Ca 5 km. Och ja man håller vad man lovar. Tror han vet och förstår mer än vad man tror! Precis som med barn! Nu ska jag fortsätta bläddra och ni får ha en skön skönhetssömn!! På tal om skönhet då, idag fronta jag socker hyllan på jobb och då kom en man in och sa "- där sitter du ju bra, du e ju lika söt som socker" hihi! Så det måste var därför jag inte behöver mer än fem Sex timmArs sömn Per natt!! Hehe! Nä allvarligt skulle jag nog behöva minst femton timmAr för att påverka både det ena och det andra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0