Nu ska jag fortsätta ha en skön stund i ...

Nu ska jag fortsätta ha en skön stund i sängen och vila. Håller faktiskt på att läsa en bok... Började igår. När läste jag Sist något som nye tvingat på en?? Eh tja det måste varit förra sommAren när jag var i Turkiet och löste en bok som jag redan har läst tre gånger innan. Jag vet ju att den är bra, för risken med att ta en ny bok är ju att man tappar lusten för läsandet och blir besviken. Den boken handlar om kärlek. Vilket alltid är ett intressant ämne för en kvinna att läsa! Nu läser jag en bok som heter Jesus och jag. Jag fick den när jag arbetDe på Teneriffa och Hr börjat väldigt många gånger på den men aldrig kommit längre än till sida fem... Nu ska jag ta mig vidare från sida fem, så spännande! Hinner nog läsa en stund innan sara kommer på fika!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0