Sommaren är här! Det är så skönt! Det beet...

img_0461 (MMS)

Sommaren är här! Det är så skönt! Det beetyder mycket jobb fika på Lill torg och moln på ledig dag. Tragiskt men sant, det där med molnen alltså.... Idag är första dagen jAg typ är ledig på riktigt men vad nu? Himlen är grå?! Jajamen det ändrar Sig nog. Bilden är tagen igår. Jag , mamma , Ronja och Rhode var i v hamnen i Malmö. För att bongo skulle få bada... Hade fika med oss När klockan vAr halv elva då tyckte jag att vi skulle bege oss hemmåt mot sängen men då tyckte mamma att vi ku de stanna till elva för att E fyrverkerierna på Öresundsbron för att det fyllde tio år igår!! Och det gjorde vi dock klockN tolv! Varför är sådana saker alltid försenade?? Det var ju inget jätte imponerande fyrverkeri. Men, vi var där!!  Halv ett åkte man i sängen...  Som sagt är jag free today.. Jag sk t en cykeltid till västra hamnen nu och träffa Sandra för lite frukost! Det ska bli så mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0