Tårta betyder kalas. Igår var jag ledig...

img_0500 (MMS)

Tårta betyder kalas. Igår var jag ledig, det blev lite brunch hemma hos anna-kArin! Mysigt!! Vi firade bland annat my som fyllde år. Så jag bakDe en marrängtårta med mango och passionsmousse och choklad grädde med bär och mandlar. Måste ju säg att det inte var annat än gott. Förutom tårtan har jag en ny förälskelse. Elin var också där och hade tagit med sig sin hemma gjorda marmelad med björnbär och lime. Den är riktigt god, men dock farlig! Man äter nämligen fler mackor än vad manpekar för att då njuta av denna marmelad!!  Igårkväll var en ljuvlig kväll med Sebbe, Caroline och sara. Hos Ndra kompisar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0