Veckorna springer iväg. Asså när riden spr...

img_0364 (MMS)

Veckorna springer iväg. Asså när riden springer och man inte själv hänger med, då e man gammal känns så iaf. I Orde var jag uppe med tuppen det blev en härlig promenad med emma och jobb hela dagen. Imorgon blir det till Att promenera igen med samma Goa sällskap klockan sju! Det är så underbart härligt!!  Nu när ar sig fredag men jag har precis räknat ut att jag inte kommer att kunna hinn gå i stan på fredag?! Jag slutar två och klockan sex ska jag äta middag med Christian på elysee i Malmö. Och på lördag kan man inte gå dör då kommer ungefär halva Malmös befolkning inta gå gatan. Trängsel? - nej tack! Nu tänkte jag ta mig ner för trappan i det svarta badrummet framför min absoluta Hollywood spegel och färga bryn och fransar! Sen tackar jag för mig och kommer få en härlig Könhetssömn tills jag och min kropp imorgon klockan sju får en fantastisk start på torsdagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0