Wow! Vilken vecka som precis börjat!! Haft...

img_0515 (MMS)

Wow! Vilken vecka som precis börjat!! Haft en underbar dag so far! Hade en förmiddag med jobb, efter det en ljuvlig picknick i folkets park i Malmö med mina söta systrar. Får ju ta alla chanser att använda picknickkorgen till vänster på bilden som jag köpte förra veckan från tupperware. Den fylldes med gifflar, Coca, gott bröd goda pålägg, melon och grillad kyckling! Smakade mumsigt värre!!! Det blev två härliga timmar i Malmö med mycket skratt. Ronja och Rhode åkte även karusell men det håller jag mig dock borta från , jag menar chikladljulet är lite mer min grej!! Speciellt utan vinst! Var faktiskt för sex år sedan vunnit 2 kg Marabou, men det för man väl bara en gång! Hann en sväng in om Burlöv center på vägen hem. Denna veckAN är Christian på magaluf och jag har hans bil som är en Volvo s60 hela veckan:) Ronja åkte i den idag och upptäckte stereon. Hon är gravt hörselskadad och bara älskade basen i bilen, hon kunde höra musiken. Så högsta volym i bilen in till stan och hem från stan så att det fortfarande ringer i öronen på mig! Men vad gör det?! Jag bara älskar att se hennes lycka hennes enorma glädje att få höra musiken och sjunga med. Det är lyckliga studen och oändlig kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0