Äntligen! Det funkar att blogga igen! D...

Äntligen! Det funkar att blogga igen! Det gillar vi! Som ni säkert märkt har bloggen sett lite konstig ut. Fråga mig inte varför... Jag måste ju bara, jag menar jag måste vara som alla andra och kommentera bröllopet i lördags. Jag måste nog tala om för er att det var det vackraste jag sett på länge. Det var värt att gråta en skvätt.. Har en lite stund nu på kvällen hängt på you tube och lyssnat och sett då Agnes Carlsson och Björn Skifs sjöng! Något så underbart vackert!! Deras bröllop skulle jag vilja säga är en riktig saga!! Det finns tre ord för lördagen: Underbart, fantstiskt , wow, Daniel!! Oj hoppasn det blev visst fyra. För er som inte vet har jag en iPhone och det är fantastiskt! Varför?t - jo för i lör klockan sex var jag tvungen att sätta mig i bilen och köra till Lund och lämna filmer. Det innebar att jag skulle bli tvungen att lämna tvn. MEN med iPhone hade jag SVT play i mobilen och kunde ju kolla i bilen medan jag körde. Det tyckte jag var något jätte bra ! Nä nu e klockan mer än tolv och här sätter jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0