det blev inget bak idag!! Men det blev sh...

det blev inget bak idag!! Men det blev shopping och köbekagor!! Köpte två nya klänningar o en tunika i leopardmönstet! I Love it!! Nu har det blivit time till att säga godnatt till världen för ett andra försök! Försökte lägga mig halv tio tsm med Christian med efter att Christian sov 21.34 så gick jag upp ! Ingen mening att ligga här.. Jag har fikat på ballerina testat nya negellack jag köpt idag så lägger jag mig. Imorgon slutar Rhode nian så jag ska gå upp klockan sex och sminka Rhode och hennes kompis Michelle! För att utvidga min inspiration för make up så har jag idag börjat sälja Mary Kay. Det ska bli kul!! Så känner ni för att ha en mysig kväll med tjejgänget och testa make up och hudvård är det bara att höra av sig!! Sov gott och ha en härlig skönhetssömn, det ska jag. Ska skönt somna till Krister Henrikssons röst på stereon om den orolige mannen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0