Gosmorgon världen! Vilken helg! I fredags ...

img_0419 (MMS)

Gosmorgon världen! Vilken helg! I fredags tog mAmma examen. Grattis!! Det blev en trevlig fest med många skratt. Lördagen bjöd på underbart härligt sällskap på grillning med dem bästa. Igår fyllde bästa faster 43 och därför var jag en av de människor som igår åt av en mycket god men mäktig tårta. Det har varit en fantastisk helg! Nu bär det av till skolan i regnjacka! Var tog solen vägen!? Jag trodde den kom i torsdags för att stanna till december. Hm, verkar som jag har fel. Trots regn ska jag i skolan på morgonlvisten försöka mig på återigen  att löSa mysteriet om ekosystemet. Jag tycker att det e både roligt o lätt men tydligen har min lärare en annan uppfattning om det. Men jag önskar mig Själv lycka till o hoppas det går vägen. I em blir det jobb... Sen börjar två lediga dagar!! Det ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0