Halv sex blev jag hämtad av Christian. Åkt...

img_0455 (MMS)

Halv sex blev jag hämtad av Christian. Åkte till entré. Jag tog en smoothie och han en kaffe. Halv sju var det dags!! Den allra sista Beck hade premiär!! Den missar man ju knappast. Vad ska mAn säga??- jo, den är självklart sevärd men va det e sorgligt att det var sista filmen!! Beck är absolut några av de bästa filmerna jag vet. Efter en bra film åkte vi till västra hamnen och gick en promenix vid havet. Fantastiskt ljuvlig kväll!! Var hemma halv tio och då blev det plugg fram till nu!! Lämnat in uppgift! Men fick mail om att omtentan i No inte är klar än! Suck!! Asså jag fattar inte hur jag ska kunna plugga mer! Och på Vad?  Augusti möts jag och fotosyntesen igen för en ny utmaning. Den ska jag klara av!! Nu blir det sängen. Har en snäll mamma som sitter vid data  och kollar igenom mitt skolarbete! Det e tacksamt !  Sov gott världen kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0