Stockholm see you soon!! Ligger i sänge...

Stockholm see you soon!! Ligger i sängen o väntar på att få stiga upp till en nästa ledig dag. Även om man bara vat iväg i två dagar känner jag att jag verklige önskar mig semester att bara få slappa i solen. Me nej! Jag ska arbeta heeela sommaren. Men det gillar jag det med! I tisdags kväll efter lovely shopping! I tog jag och Christian Globen med Whitney Houston på scen! Har ni läst tidningen?! Så stämmer den. Ho var fantastisk, energisk men alla tonerna räckte inte till i vRbe sång.. Det var klart en besvikelse!!! Igår var det onsdag och jag och Christian tog en hel dag ute i vaxholmen. Med sol, god mat, choklad, kaffe och glass.... Nu är det nog dax att ta o säga farväl till praliner à o glass o bilar o vad allt utan socker heter;) aka iväg o träna, måste inviga min nya träningsbag jag köpt på NK. Sen tänker jag baka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0