Balsam!

Då var det helg. En helg jag ser fram emot. Inget jobb och inget bestämt som ska uträttas var tredje minut. Igår tillbringade jag två härliga timmar på gymmet. På kvällen blev det god mat och efterrätt. M. Det blev en skön hemmakväll och med njutning av Sosidan på Tv4. Åh, jag bara älskar det programmet.

Klockan är snart   tolv jag bär fortfarande pyjamas. Väntar på att familjen ska komma hem så jag kan äta frukost. Det är så tråkigt att äta det själv, så vad jag har ätit de närmsta timmarna är godis, chips och guacemole. Kankse inte det bästa!! men om en timme blir det träning.. och en  fortsatt fundering på vad jag ska ha på mig ikväll. Ska äta middag med Jenny sen ska vi hem till Elin som fyller år.. Ser fram emot en super trevlig kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0