Det var en super helg...

I fredagskväll träffade jag Sara vi var hemma hos mig åt god fruktsallad och såg "Luftslottet som sprängdes". I lördag var det personalfest i HÖör. Riktitgt kul! Vi var först och åkte Go Kart och fick korv på Sibylla innan det blev middag, dans och musik hemma hos Stefan. Super trevligt!! Igår var det söndag då var det till att återvända tillbaka till Åkarp. Då klockan slor 10 30 igår fra, till nu har jag varit sängliggandes. Maginfluensan har flyttat in hos mig. Nu börjar det kännas lite bättre, måste ta mig till skolan imororgn då blir det tester i grammatik i engelska. Inte jätte uppskattat kan jag säga... Lägger in en bild på min nya klänning jag har köpt på Rut med fler i Göteborg tills i lördags...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Maginfluensa efter fest i Höör?? Kanske är det bakinfluensa?

2010-03-08 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0