Engelsk Grammatik.

Har precis varit i skolan och gjort ett engelskt grammatik test. Ush, jag e så nervös att jag inte ska ha klarat det. Jag vill, jag vill! Man blir ju helt förvirrad. När man sitter där med provet framför sig och ska skriva eller ringa in rätt svar så låter ju allt på engelska korrekt. Till och med det om man är fel. Ush det är för lurigt. Nu gör jag en pizza i ugnen. Är så hungrig tror jag förlorade tre kg påvägen hem av hunger. Så det blir en Pizza nu, dock är den väldigt väldigt liten och osten är fettsnål. Det blir även lite plugg.. Har en redovisning på torsdag och en på tisdag i nästa vecka. Det är fullt ös medvetslös. Snart om en timme ska jag iväg till Ronjas praktik och tvätta håret och föna det. Inte alls dumt med en frisör i familjen. Riktig lyx känns det som! En annan lyx är ju att solen skiner.. Åh, vad jag har längtat. Dock är jag inte  helt nöjd! Det är 1 grad ute.. Det kunde väl iaf varit 21 grader. Det kommer det kommer, pepp, pepp, pepp!! Jag har iaf bestämt mig för att vintern ska vara förbi tog tunna skor idag och skinnjacka. För nu vill jag ha vår!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0