Måndag.

Då var det ny vecka. Där det ska utföras två olika examinationsarbete. Jodå. Sanningen är mindre kul. Men det blir nog en bra vecka. Kan lägga på minnet efter reklamen på tv att Ica har 12 pack ägg för 19:90 och Mat och Bak för 16:90 och 500 gram hallon för 25 kr. Om man vill ha mindre viktig information, dock information som kan förvandla din ekonomiska vecka... =)
Jag har varit och tränat idag, dock blev det ett stressigt träningspass. Var tvungen att komma hem tidigt för jag har att göra. Jag lovar! Imorgon har jag grammatik test i engelska. Jo då, Jag e inte alls nervös å nä det klarar jag. Pepp , pepp. Känner inte så. Är det någon som har bra tips på hur man vet att det ska vara to, of, at o.s.v. För det vet jag inte. Alla tips är välkomnat.
Måste sätta igång med pluggandet nu ska nämligen vara på Ronjas praktik klockan ett och bli tvättad, klippt och fönad. Ska bli skönt. Spännnde! Sedan blir det Mathuset några timmar i eftermiddag. Och sedan tror jag säkert det väntas mer plugg för min del. Men till klockan nio ska jag vara klar då är det ju Hollywood fruar. Det missar inte jag. Fast jag måste säga att dem andra nya som är med nu var inte alls kul i förra programmet. men det kanske blir anorlunda idag.. Det får vi se.. Nu blir det dress up. Och plugg!



Hemkommen från träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0