Mormors Bageri och Pannkakstårta.

Idag har jag Rebecka Javerud tillbringat sju timmar i skolan. Det hör till ovanligheterna. Nja, jag kan ju inte neka att jag var trött när jag kom hem.. kände mig överbelastat.. Fast det var kul! Jag och min kära skolkamrat planerar fem engelsk lektioner som ska utgå ifrån boken Pettson Findus och Pannkakastårtan... Kan inget annat än att säga att jag blev riktigt sugen på pannkakstårta.. Har faktiskt aldrig provat det!
Det blev en snabb vända hem om innan jag tog bilen och susade iväg.. eller ja susa i en Renault Scenic.. nja inte direkt. Men den kröp fram till Entre där jag träffade Life gruppen på mormors Bageri för en fika. Det blebv Latte och kläddkaka med vispgrädde. Men jag ska tala om för dig min vän att jag minsann inte åt hela utan bara halva.. Efter en och en halv timme bar de av igen i det blå bilen för at lämna och hämta Rhode på gympa där imellan hann jag träna. Det var LOvely! Ett gott skratt bjöd 24 seven på idag kan jag tala om.. En kille inom katogirin nörd om man får göra så... gick i snigelfart på löpbandet och höll på med sin Mp3, ja asså fråga mig inte hur länge... men han tappade koncentrationen fast han inte var någon speedo och trillade av löpbandet. Man kanske inte får skratta när en sådan situation inträffar men det var fantastiskt kul.. Asså jag undrar en sak... när man är på gymmet och kollar på människorna där så tror jag att 70 % av alla som tränar sysslar mer med sina MP3. Ipod mer än vad dem tränar. Jag är inte en av dem.. man få ju ge järnet lixom när man är där... Och är det för att man ska spana så kan jag säga som så. Där är inget och spana!
Nu ska jag in i mina drömmars värld.. dock ska Rhode massera mig fört innan jag ska ha min skönhetssömn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0