Påsk!

Inte klokt att det just nu är första april.. Tiden går fort. Såg ju att det var en och en halv vecka sedan jag uppdaterade. Känns inte så. Men nu ska balsamet försvinna. Det är väl inte lönt jag drar min vecka för det har hänt enormt mycket så det tar väl hela natten.. Jag börjar från igår. Nu blir det ny kurs i skolan som satte igång igår. Det blir NO verkar vara väldigt mycket men oxå väldigt skoj. På kvällen igår efter en hel dag på åtta timmar i skolan åt jag god middag hos Christian för att fira att han har fått jobb på Skanska. Det blev Oxfile. M.. vad gott det var. Christian han kan verkligen det där med at steka kött och få det perfekt..

Ikväll har jag varit på Life grupp och vi hade lite specialar kväll idag och åt tre rätters åh, vad det var gott. Det var jag som stod för efterrätten. Det blev Toblerone Parfait. Till förrätt hade My gjort ägg med någon tabasco röra med kräftor. Till varm rätt åt vi kalkon file fylld med phiadelphia ost och bacon inlindad. Lime/ Vitlökssås och en enormt god sallad. Till köttet hade vi aiviro ris tror jag det hette iaf. Det var typ en blandning mellan ris och couscous i det var det parmesan champinjoner och hackad vitlök. Riktigt gott och krämigt. Denna middag tackar jag för=)

Imororgn blir det jobb på Ica hela dagen... Och kvällen kommer bjuda på gott avslut. Hörs imorogn världen, Det lovar jag!! ;)



Christian fick lyckönskningar av mig till sitt nya jobb!

Förrätt från ikväll.


Jätte god sallad till maten. Sallad är såå gott!!

Middagen!


Efterrätten som jag hade gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0