Make up store och fika på lilla! Det har ...

img_0413 (MMS)

Make up store och fika på lilla! Det har varit ett fantastiskt avslut på onsdagkvällen. Hann in på MUS och köpte ny foundation och en ljus microshadow! Precis vad jag behövde... Men jag ska hålla i pengarna till den åttonde juni. Då åker jag och Christian till Stockholm för att SPENDERA PENGAR OCH SHOPPA... Jag älskar att ha en pojkvän som älskar shoppa dock e han något tråkig när han suckar och pustar då jag närmar mig ett provrum.. Den där kitte påstår nämligen att jag har enslutsångest.. Nä nä den där killen verkar inte känna mig direkt... Eller?! Efter shopping ska vi E Whitney Houston det ska bli lovely! Längtar! För att återgå till kvällen hade jag det trevligt på lilla torg med janina och Sandra. Det blev en extremt god kaffe latte och en god kladdkaka med grädde och hallon. Asså jag förstår inte i söndags sa jag - Rebecka, nu blir det inga godsaker imorgon! Nja  nu e det onsdag imorgon har inte varit än hmm tror inte jag lyckas.. Det blev idag daimstrut i solen tre ballerin till redovisningen och fika ikväll... Men jag lever efter frasen "det ska va gott att leva, annars kan det kvitta". Det gillar jag starkt! Sov gott nu vänner.. Det ska jag,drömde en bra dröm förra natten hoppas den kommer tillbaka! Torsdag imorgon, det blir en bra morgon.. ICA Maxi med mamm klockan nio. Det är bra!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0