Mina kära gruppka rater var här idag jag...

Mina kära gruppka rater var här idag jag tycker det var en flammsig tramsig lovely day. Och tve su var also på besök.... Nathalie hade med sig denna goda tårta till tio kaffet. Vid ett åt vi min pizza jag gjort med Parma och mozzarella i te alls dumt ska jag be att få tala om. Tyckte det var riktigt gott! Till tre kaffet var dt bara jag som tog kaka det behövdes... Har varit iväg och jobbat en stund nu känner attt det snart e dags för att fylla på magen igen åt av pizzam igen halv fem. Men i nan magsäcken ska få skratta och tarmarna få ha kul ska jag ut med Jenny på Walk. Min deffi itu t läckra jäkeps Will Come whitn me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0