Musik!

Det har varit en härlig dag i skolan. Spelat in film, spelat teater och gjort musik. Det är fantastiskt hur hela ens livslust, humör, glädje sprider sig i hela kroppen när man får göra vid dessa två underbara ämnen. MUSIK OCH TEATER. Det får mig verkligen på bra humör. Det blev en hel dag i skolan idag... Jag älskar att arbeta mes min grupp.. Och en sak som är undrbart med dem är ju att dem är kaffe/fika galna. Det är något jag prioriterar när jag väljer mina vänner.. så jag kunde ju inte valt mer rätt ;) Har varit iväg på läxhjälp i eftremiddag.. Nu segar jag i soffan ska ner och sätta på te och Rhode har bakat negerbullar. Så lovely. Perfect end of the day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0