Så härligt det var med träning!!! Så ...

Så härligt det var med träning!!! Så grymt skönt, känner sig som en ny människa... Fick precis besked om engelskan, ush blev godkänd på en delen men tre rätt ifrån godkänd på den andra delen. Riktigt surt! Tänk imorse när jag gick hemifrån skulle jag dämpa engeslska meningar som for runt i huvudet, med en bit hallonpaj o vaniljsås nu när man kommer hem tränat vad behövs då? Jo tröst med hallonpaj och vaniljsås... Gott är det iallafall... Gjorde en smoothie till det med banan och björnbär gott ! Nu måste jag fundera ut vad jag ska göra för efterrätt till ikväll. Då blir det middag och mys med Sandra och Markus, det ska bli så trevligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0