Sitter i skolan. Det e föreläsning om astr...

img_0400 (MMS)

Sitter i skolan. Det e föreläsning om astronomi. Jag e hur trött som helst trotts 60 min snoozande. Hör bara sverkes siffror om ljus år och någotsånär... Reagerade iof sig när han sa att grupparbetet ska man satsa på och kanske tjäna pengar på på Bahamas... Det gillar jag. Nu blev det ju plötsligt i tressant när grupparbetet handlar om shopping. Min grupp nja o jag... Gör ett arbete om planeter får en solEmester och shopping av alla pengar jag kan dra in... Det hade vRit bra... Men är det någon ute inuniversum förutom dem forskfolkslaget som är i tresseard och tycker det e sorgligt att Pluto inte längre får vara en planet.. Utan bara hund! Nu e det snart lunch dags!! Det e det bästa med långdag i skolan lunch med nice vänner. Sedan bär det av till jobb och ikväll blir det räkmacka för hela slanten .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0