Då var den nya mattekursen igång! Oj vad j...

Då var den nya mattekursen igång! Oj vad jag saknar musiken. Det är inte med musikens glädjerus jag lämnar skolan idag utan med extrem huvudvärk. Nu blir det ett litet jobb pass i hopp om att bli efter det så står träning på schemat. Har inte tränat på en o halv vecka men måste erkänna att det nog hoppas över idag så det blir nog en promenix med Jessica. Innan pluggandet ska på igen. Jag fattar inte när pluggandet tar slut?! Det e i dessa tider man vill lätta hjärtat med shopping...håller på att fixa så jag ska få tillbaka mitt CSN eftersom att det varit strul med det. Man måste ju ha lite (litteratur) shopping pengar!! Litteratur är och förblir en parantes/ kategori. För glad shopping på zara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0