Godmorgon fredag! Godmorgon du! Sitter på ...

Godmorgon fredag! Godmorgon du! Sitter på tåget en timme efter beräknad tid. Försov mig. Det var så skönt att få ligga kvar. Alltid innan jag går upp så bestämmer jag mig för vad jag ska ta på mig. När jag vaknade funkade inte hjärncellerna och jag visste knappt vad min garderob innehöll så då var det heller inte roligt att stiga upp!! Därför sov jag vidare tills hjärnan oxå skulle vakna!! Det blir matte lite uppsatsskrivning. Klockan fyra ska jag och christian skriva kontrkt för den lägenhet vi fått i Malmö. Efter det shopping och så tänkt jag ta fredagsmys til hög nivå! Ha en bra dag alla nu måste jg börja värma upp hjärncellerna för lite matte räkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0